Pages

Permata Hati

Friday, January 27, 2012

 
 
Hai..salam semua..:)arinih kena la smbung keja coz smlm da cuti untuk ke poly ambil voucher 1 malaysia..voucher buku..bkn yg BR1M tu ye..hehe.ckp sal voucher buku nih,ade lak trdengar berita kurang enak di luar sana..bile ada segelintir pelajar IPT yg menjual voucher tersebut dan tidak kurang jua ade yg memalsukannye..:)kwn2,sepattunye kite hargai apa yg dah kerajaan peruntukkan untuk kite tu..voucher 2 sepatutnye digunekan untuk membeli buku dan peralatan yg diperlukan dalam pengajian kite...:)mcm zaty yg suke mmbaca nih,mmg zaty suke sgtlah coz dapat beli buku-buku yg zaty nak..;)daa...salam..
 

Wednesday, January 25, 2012

ber YM with my lover this morning....

 
 
 
 
hai semua...arini zaty bngun dgn semangat yg berkobar2 taw coz na berchatting dgn my lover today..:)sgt2 rindu dgn die...

Friday, January 20, 2012


My Sweetheart

 
 
 
 
 
at Kalumpang Resort Training Centre
rindunyer aq kat si dia..hurm

 
testing2....huhu
 
 

aku di latihan industri

salam semua..hai..!!!nh baru fes time aq masuk blog setelah sekian lama tak menjenguk laman blog nh.huhu..so amacam dgn blog aq yg dah aq update nh..?ta de la cntik sangat kn..huhu.coz so many choices and all theres so beutiful..:)ok lah,hopefullly latihan industri yang aq jalankan ini dpat aq tamatkan hngga ke penghujungnya pd 4 Jun 2010(org len hbes 18 Mei..yg aq kne extend cket gare2 aq brtukar tmpat ltihan industri ari2.huhu)..daaa frends..