Pages

Permata Hati

Thursday, April 19, 2012

DenganMu Aku Hidup ~


Salam semua..salam perkenalan juga buat followers yg baru follow zaty :)Thanks so much coz sudi singgah di blog zaty yg tak seberapa ni yaa..Pagi tadi,dlm kereta zaty dgr lagu DenganMu aku Hidup by Opick..Ya Allah.tenang sgt dengar lagu tu guys..So,zaty nak share dgn korang lirik lagu ni..Sangat menyentuh hati.Buat kita lebih mengerti tujuan kita hidup di dunia ini dan lebih menghargai peluang hidup di muka bumi Allah ini.
 
DenganMu Aku Hidup - Opick

Denganmu aku hidup
Denganmu aku mati
Hanyalah padamu
hanyalah untukmu
Hidupkan dijalani

Padamu ku berserah
Padamu ku berpasrah
Hanyalah padamu
Hanyalah untukmu
Hidup kan dijalani

Engkau Allah yang Maha Mendengar
Engkau Allah yang Maha Penyayang
Engkau yang mengampuni
Engkau yang memaafkan
Engkau Allah

Allahurrahman Allahurrahim
Allahul malikul kuddusussalam
Allahul mukmin allahul muhaymin
Allahul azzizul jabbarrul muttaqabbir


No comments:

Post a Comment

Komen lah sikit sayang sekalian :)