Pages

Permata Hati

Wednesday, September 11, 2013

# DONE bayar yuran KONVOKESYEN #

Hai korang..entry untuk harini..just sharing important thing for today..
Harini dah settle bayar yuran konvokesyen yang berjumlah RM190.00 bagi yang hadir manakala yang tak hadir pulak kena bayar RM110.00. Tak jauh beza pun.so better hadir je..moment penting kan..
 
so..today aku dah pergi ke Maybank tadi untuk buat pembayaran then aku terus pergi ke PSAS untuk hantar dokumen yg diperlukan ke Jabatan Hal Ehwal Pelajar tadi..Senang..tak perlu aku nak pos lagi dah alang2 keluar ke pekan.
 
So, next week aku akan mula bz dengan majlis raptai dan hari kejadian konvo tu..
Dan aku jugak perlu buat medical checkup dan akuan sumpah coz after Raya Haji nanty aku dah kena lapor diri di Akademi Imigresen Malaysia at PD..
Aku akan update segalanya nanti..about convo day..
Check it out..
 
 
 
 
DONE for today..itu saja..

1 comment:

  1. tahniah ..btw dah dapat tahu tarikh lapor diri utk pegawai imigresen?kta xdapat surat pn :'(

    ReplyDelete

Komen lah sikit sayang sekalian :)