Pages

Permata Hati

Wednesday, September 4, 2013

# Oopss..terlepas pulak :-)


Hai korang..entri untuk harini..Actually, aku baru balik dari Putrajaya..Dengan family bawa adik
hadir interview..Pusing2 Putrajaya berapa kali entah dekat roundabout besar tu..hihi..
Okey..cerita pasal Putrajaya tadi..Sementara tunggu adik aku selesai interview tu, aku dan family decide untuk minum2 dekat medan selera area Kompleks B Jabatan Perdana Menteri tu..

Dah dapat tempat duduk..Aku dan mak pergi lah dekat stall2 yang ada kat situ..Ada macam2 stall..Stall nasi lemak..Stall untuk minuman..Oleh kerana waktu tu adalah waktu pagi..Of courselah nak makan Nasi Lemak kan..Then, pergi order air pula.. At that time, aku dan emak lalu belakang seorang lelaki ni.. I guess pekerja dekat2 salah satu stall makanan yang ada kat situ..

Then,dia ada kat stall minuman tu untuk order air..Tup tup kami lalu belakang dia..Ada bunyi Puuuppp..taw tak bunyi apa..? Haha..Bunyi kentut sih..Kurang diajar punya mamat..
Mak aku terus tarik tangan aku jauh sikit dari dia..And then,mamat tu macam perasan kitorang dengar.. Dia ingat kitorang tak dengar kot dia kentut tu..Hey, kitorang dengar and saja buat tak perasan sebab nak jaga hati orang tu..Takut dia malu kan..
 
Ish3..encik abang, lain kali jangan la dok kentut sesuka hati macam tu..Tak hormat orang sekeliling ke..Tak ke malu orang tahu awak dah kentut..Aduhaii..tak sanggup nak pandang muka cik abang tu..
Takut dia termalu..Aku pulak tak tahan nak gelak dah..Mak buat muka steady je aku tengok..
haha..
 
Itulah kisah kami..The moral of story, kalau nak kentut tu pandang2 orang dulula..Kalau orang dengar kan dah malu..Lagipun,tak eloklah..
 
Wassalam..


No comments:

Post a Comment

Komen lah sikit sayang sekalian :)